Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 2, 2010

i luv volleyball


i luv volleyball

tibe2 aku rase rindu nk maen bola tampar
lg rindu nk maen ngan team aku time sekolah
ain,wani,diyana,ayu,didan,mimi...n senior n junior
mmg seronok sgt maen ngan dorang
kitorang agak rajen la jugak trun riadah time sekolah dulu
tu yg bestnye pasal bdak botam
selalunye bile kitorang stress je blajar
lg2 bile ade test atau exam
mesti kitorang trun padang pegi court
spike la bola tu byk kali
seronok wt cm tu..
sambil gelak ngan kawan2
hilang da penat blajar seharian
da x ingat da esok test atau exam ke
wah,rindunye zaman sekolah

 aku-ain-wani-didan-izzati-diyana
yg kt blakang tu senior kitorang

 inilah geng botam aku
x tw la knape budak perempuan batch aku x suke sgt botam
dorang lebih prefer maen hoki atau basketball

aku paling suka mase time latihan utk mssd
kitorang mesti wat latihan pagi,petang ngan malam
even satu badan akn sakit,tp kitorang akn rase sgt puas
slalunye tournament utk mssd lpas cuti bln 3
jadi kitorang slalu kna blk skola awal
x kisah la cuti kna amik kalau psal botam
sronok gak time tu
bdak botam ngan bola sepak yg blk awal
huhu..rase mcm bdak skola sukan..
kan best kalu hari2 mcm ni
x yah bukak buku
maen botam je


 ni la court botam yg aku rindui

kalau nk tw..skola aku ni tepi pantai
kalau ptg2 tu sgt la pnas
sebab tu r bdak2 skola aku jd itam sumenye
asyik kna bakar ngan matahari je kt cni
naseb baek kitorang boleh main botam kt dewan
boleh la tahan sikit

 em,bile ingat psal botam..aku msti ingat kenagan kitorang
pg tournament
yg wajib mstilah mssd sabak bernam 
susah gak nk mng kt sabak bernam
majoriti pasukan skola kt sini budak2 cine
kalau da name cine,msti hebat maen botam kan
mmg maen dorang pun
so,kitorang ni..bdak INTESABER a.k.a SBPI Sabak Bernam
yg sememangnye sume melayu boleh dikategorikan sebagai minoriti
asyik2 lwan ngan cine
tp time aku form5,1 fenomena pelik da berlaku
hampir sume bdak skola agame kt sabak msuk tournamnet tahun tu
huh,byk giler skola kna lwan..
ape mimpi korang ni..x pe..lg byk lawan..lg best...
ape yg penting kitorang nk lwan bdak yoke kuan..
pasukan yg slalu menghampakan pasukan skola aku

  bdak2 yoke kuan

ni bdak yoke kuan yg agak hebat
last skali aku jmpe di mse open n9 last year..
dia da jd bdak ssbj..

 kenangan mase mssd 2008..tahun terakhir mewakili skola

  ni mase lwan ngan smk sg. besar
 2 kali kna lwan ngan dorang
sbb kitorang 1 kumpulan ngan dorang
pastu lwan blk mase separuh akhir
haha..ni aku..org yg hebat wt spike menipu..
bajet spike tajam..tp...bdak botam je tw = )

alhamdulillah,kitorang msuk final
huhu..pnat giler
final plak stat 6.45 p.m
larat ke nk lwan yoke kuan ni
mase tu kitorang mmg da sgt2 penat
x sempat nk rehat
match ngan yoke kuan ni pun lame gak
huhu..smpai malam ni
ape2 pun,skali lg kitorang ditakdir utk jadi naib johan
mcm da jadi tradisi jejohan:yoke kuan
naib johan:intesaber

berpuas hati ngan medal naib johan..

tournament luar yg pernah aku sertai

open selangor -2007

open negeri sembilan-2009

















































 













No comments:

Post a Comment