Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 2, 2010

rindu kt skola


sbpisb yg ku rindui

8 JULAI,  sambutan ulangtahun  SBPISB...

selamat ulang tahun ke-8 buat SBPI Sabak Bernam
senang je nk ingat tahun sbpisb ditubuhkan
sebab kat lencana sekolah da tercatatnya tahun 2002
 lencana sbpisb pun sgt unik
sbb jarang kite jmpe lencana bentuk bujur kan..

 
kirenye sbpisb ni masih baru lagi la
wah.. berbangge pulak menjadi antara pelajar2 perintis
kalau nk tahu,aku pelajar ke-386 yg daftar kt sbpisb
mane tw..boleh tengok kt id card saye..
5 tahun duduk dan belajar kt sbpisb sgt seronok
antara kenangan terindah dlm hidup
byk benda baru yg aku pelajari
memang impian aku utk belajar di sbp
alhamdulillah termakbul jugak
sebab:seronok duduk hostel
kt hostel ramai kwan
tapi aku tetap rase homesick kadang2

 yeah..i luv it

wah,bestnye mengimbau kenangan mase sekolah
byk bende yg aku nk cerita pasal sbpisb ni
x tahu nak stat dari mane

7 januari 2004 ,hari pertama menjejakkan kaki ke sbpisb
perasaan mase tu,macam2 ade
gembira: jumpe kawan2 baru
sayu:nak berpisah ngan mak dan abah
cuak:camne ngan senior2 kt dorm

ni butiran aku semasa kt sbpisb

kelas :
tingkatan 1 RAHMAH
tingkatan 2 RAHMAH
tingkatan 3 RAHMAH
tingkatan 4 SYAKIRAH
tingkatan 5 SYAKIRAH 

* mase upper form,kelas ikut aliran
aku masuk sains teknikal sbb x nk amik bio

dorm:
F1:dorm SITI AISYAH a.k.a AH
F2-F5: dorm JUWAIRIAH a.k.a JW  

rumah:
Rumah KRIPTON..atau rumah kuning..

keindahan yg terdapat di sbpisb

  kawasan akademik

 bangunan makmal dan bengkel

 padang..tempat riadah


dewan makan..tempat makan bersama kawan2


pavilion..tempat utk usha org sedang  bersukan

 dorm kesayanganku...


untuk tahun ni aku belum berkesempatan untuk kembali ke sekolah lagi
walaupun rase rindu untuk berjumpe cikgu n junior2 semakin mendalam
sijil spm pun x amik lagi
cukupla cerita pasal sbpisb
wt kali ni
akhir kate..
sangat2 rindu kt sbpisb








 
  





























No comments:

Post a Comment