Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 31, 2010

forever in my heart...

kerja masih belum sempurna
ingatkan time cuti midsem aku dapat memenuhkan album
yg aku beli khas utk gambar2 mase time skola menengah
tapi disebabkan terlampau byk keja dan emosi yg x brape nk stabil
aku hanye dapat siapkan lbih kurang 50% jer
maklumla,time skola dulu aku giler skit
suke sangat tangkap gambar

ok,mula2 aku nk tunjuk la album aku yg lawa..




yg ni plak front page..ringkas je kan..


antara2 gambar yg telah dimuatkan ke dalam album





dgn adenya album ni..aku dapat simpan kenangan time sekolah dulu
kenangan2 yg cukup indah
kenangan2 yg sentiase berade dihatiku..haha..
kalu doraemon btul2 wujud..mesti aku da pinjam mesin dia
mesin utk kembali ke zaman silam..
betul la kate org..bende yg paling jauh dgn kite adelah mase yg telah berlalu..
kita x kan boleh kembali pade mase yg telah berlalu..
jadi,marilah kite bersame2 menghargai mase yg masih ade..
jangan sia2kan mase yg ade..kerane mase itu emas
ape2 pun..aku sayang kawan2 aku..
rindu sangat kat dorang..
rindu sangat kt zaman skola..
dan rindu jugak nk pkai uniform skola balik..

3 comments:

  1. cantiknye album!
    rindu sgt zaman sekolah dulu....
    sgt2..:)

    ReplyDelete
  2. tq nad =)
    x siap lg la..asyik tangguh2 je..
    ssh btol klau wat keje ikut mood..

    ReplyDelete
  3. wah2, macam ade gamba aq jer kat c2...
    bez laa ade albuk camtu..
    cantik

    ReplyDelete