Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 12, 2010

SIBUK n SEDIH


dalam masa 2 minggu ini
hidop  aku memang serabut
banyak perkara telah berlaku dalam mase 14 hari ni
forum..test law..result  muet..AGM...sukan pre-law..outing..presentation..
ade yg best..ade yg mendukacitakan..
ape2 pun kite dah lakukan yg terbaek..
dan segale yang berlaku pasti ade hikmahnya...
ape yang penting..belajar dari pengalaman..
kepada kawan2 yg senasib ngan aku..
jgn give up ok..
kita hadapi segala rintangan same2..
hidup mesti diteruskan..
 
cerita pasal 
 
 
7 julai 2010...pasti akan ku ingat tarikh ini
tarikh yg amat menakutkan buat bdak2 pre-law terutama budak part3
kitorang akan mengetahui hala tuju kami selepas ini
sama ada melangkah ke FUU di shah alam ataupun tidak
setelah salah seorang rakan kami telah berjaya mengetahui keputusan resultnya
soeorang demi seorang classmates aku mula menghantar sms ke 15888
tahniah kepada yg berjaye mendapat result yg sepatutnya..band 4
dalam mase yg same..air mate seorang demi seorang telah tumpah
pasti kecewa apabila melihat angke 3 ketika sms dibalas
kekecewaan yg same yang kite akan rase kalau ade orang ke-3 dlm percintaan kite
huhu..aku da anti sangat ngan no 3 ni...
ape2 pun,aku x check mase tu
sebabnye aku ade exam law dan forum esoknye
lupekan je dulu muet..fokus utk test...hafal teks forum..
aku pun x sanggup nk tengok kawan2 aku menangis
jadi,aku pun meninggal AGM bersame kawan2 aku..
bile balik bilik..aku cadang nak bukak buku law
 tapi kejadiaan yg berlaku sebentar tadi masih megangggu pemikiran aku
jadi.seperti biase..bila aku rase sedih,pilu dan seertinya..
pasti aku call parent ngan abang aku
merekalah yg sentiase memberi kate2 semangat kepada aku
mereka jugalah yg sentisa bersame aku
ketika susah senang....
malam tu mmg aku x dapat tidur dgn lena
 
muet..= ((   ..bye2   FUU
 
 
 
 






 


 




 



No comments:

Post a Comment