Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

cerita semalam





alhamdulillah,hati sangat gembira 2 hari ni..
dapat habiskn mase kat umah..x de la kat umah sgt..
semalam jer satu hari x duduk kat umah..
ehmmm...lega giler bila dapat meninggalkn kolej melati..
tapi,ingatkn bila balik umah segala sakit yg aku hadapi dapat disembuhkn..
jadi,ingat ye sume...x sume perkara yang kita rancang akan menjadi..
huhu...seperti nada orang kekecewaan la pulak..em,panjang cerita utk aku ceritakan ni..
 
semalam ikut parent pergi kl..teman mak pergi lorong haji taib ,beli brg2 hantaran..
oh tidak,sape pulak nak kawen ni..silap,beli barang jahit..maklum la mak aku ni tukang jahit ..
lame jugak lak kat kedai kim loong tu..aku memang da biase ngan kedai ni..
dari kecik2 lagi mak selalu bawak pergi kedai ni..
hehe,sebenarnya kali ni aku yang desak mak pergi arini..
biase la,sambil menyelam minum air..
sambil teman mak beri barang,aku pun nak la jugak imbuhannya kn..
da lame da aku nak beli barang ni..
 

 
da lame da berhajat nak wat cross stitch ni...saje nak tukar angin skit..
dulu,asyik sibuk jahit labuci n manik kat baju..
yg tu syok jugak..boleh buat duet..
cross stitch ni pulak hanya utk kepuasan diri sendiri..bila da beli,x sbarnyer nak balik umah..
da x sabaq nk pegang jarum ni..

lepas beli barang2,rupe2 nya x balik lagi..
destinasi seterusnya tasik titiwangsa..
nak pergi jumpe abang aku
maklum la dkat dgn kolej dia..
hari ni kurang seronok,budak kecik Si Qistina x ikut..jadi x meriah  bila dia x ade..
hari pun x berapa best..mendung lpas tu hujan selebat2nya..
x sempat aku nak menikmati keindahan tasik titiwangsa..
 

balik jer umah,ape lagi..
memang d a x sabar lagi da..
even time tu mmmg da x larat
aku sedaya upaya nak jugak siapkn kerja cross stitch tu..
aku nak siapkan jugak malam nie..
tapi aku sedar aku juga insan biase..

pada jam pukul 1.30 pg... aku hanya dapat siapkn byk ni jer..
biase la,baru belajar kan..kelembapan seperti si kura2 memang terselah kat aku ni..
x pe,aku nekad utk siapknnye secepat mungkin..dalam hati(eee,kecewanya,x sabar nak tgk bila da siap)
ape  yang pasti aku terpakse mengalah dgn mase..aku da x berdaya lagi..
 dan mase ni aku terus lupe yang sepatutnya aku perlu bukak buku malam tue..
jadi kesimpulannya,aku gagal dlm perancangan aku kali ni..
aku gunekn mase study utk perkare yg x sepatutnya..

tolong ingatkan aku lain kali
tolong jgn contohi aku..

No comments:

Post a Comment