Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

tabahkan hatiku..Ya Allah

semalam aku sempat berfikir sejenak...
betapa penatnya kehidupan aku hari  ini...
aku mula sedar bahawa kehidupan aku hari ini bukan semudah waktu dulu..
banyak yang  harus aku kejarkan...
banyak juga yang aku harus korbankan
sesungguhnya pengorbanan  itu menuntut masa ,tenaga dan kesabaran
dan juga air mata seorang insan seperti aku
 
 syakirah...sila tabahkan hati..kuatkan jiwa..
jangan mengalah dengan ujian..
ujian itu mematangkan kita..
hadapi dengan tenang..
Allah tidak akan menguji kita jika kita tidak mampu menghadapinya..

syakirah..percayalah hari silih berganti antara siang dan malam..
tidak akan siang selama-lamanya..
dan tidak akan malam selama-lamanya..
begitu juga dengan sesuatu perkara
dimana ada permulaan,di situ jualah ade pengakhiran...
pastinya ujian itu akan berakhir...











2 comments:

  1. lets cool syakirah... u've ur own way to face all the resistance.. so just smile and pray to Him continually..

    ReplyDelete
  2. ok,amir...=))senyum2..
    thanx ya..i know that i can't have a rainbow without a little rain...em,sabor2...

    ReplyDelete