Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 15, 2010

bestnya BALIK

wah x sabarnye nak balik
rase nak cepat2 beredar dari masria ni..dari uitm..
aku memang x sabar nak balik
sejak kelas hari Ahad tu aku dah start terbayang2 kt rumah..bilik aku

rumahku syurgaku

tapi aku nak maklumkan ye..aku bukan homesick ok..
tapi bile da dkat time nak balik rumah..aku mmg x sabar2..
stat aku form1 lagi macam tu..aku suka balik umah..
maklum la..kat umah kita bebas buat ape jer..tempat paling selesa
walaupun rumah kita tu besar ataupun kecik kan..

huhu..bestnya tinggalkan uitm selama seminggu
wah mcm x caye pulak da stat cuti midsem..
cepat betul mase berlalu..
jage diri baek2 ye masria 1..
tolong tengokkan bilik saye..

tempat aku berteduh..masria 1

yes..seminggu ni aku akan free dari kelas
x  payah nk turun naik bukit yg selalu buat aku  tersesak nafas
x payah nak lenguh2kan kaki tunggu lecturer dtg..
aku x suke sistem yg nk jimatkan tenaga tunggu
bagi je la kitorang tunggu lecturer kt dalam kelas

mcm ni baru best..sambil tunggu lecturer boleh wt homework yg x siap

bila nak balik..aku pun x lena nak tido
asyik pikir ape nak bawak balik
ade satu bende wajib utk aku bawak balik
kalu aku bgtw,mesti sume rase pelik kan
ni mmg salah satu habit aku sejak aku masuk asrama
aku mesti bawak balik cadar ke rumah
bukan sebab aku malas nak basuhnye..aku rajen basuh2 ni
tapi aku suke basuh kt umah
bila basuh kt umah..cadar tu pun bau mcm kain2 kt umah jugak la
kira dapat la feel rumah tu bila bawak balik kt kolej..




















No comments:

Post a Comment