Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

pentingnya KAWAN

aku sayang sume kawan2 aku
kawan dari kecik2 smpai la kawan kt u nie..
aku sayang korang semua
sayang sampai bila2...

tanpa kawan ,hidup aku x lengkap
sebab kawan sememangnya sebahagian dari  hidup aku
tanpa kawan , aku akan sunyi
sebab keluarga aku kecik je..abah,mak ngan abang..jadi aku perlukan kawan 
tanpa kawan, aku x akan ketawa dgn riang
sebab aku x akan gembira kalau x de kawan
tanpa kawan, aku x boleh nangis sampai mate bengkak
sebab aku x suka nak nangis depan mak ngan abah..aku x sanggup
tanpa kawan,aku x boleh nak bebel pasal kisah aku
sebab kat rumah,aku x boleh nak berleter..mak aku lagi hebat
tanpa kawan,aku x ade semangat 
sebab selain keluarga ,aku perlukan sokongan drpd kawan2 utk terus hidup
hari ni,aku dapat rasa betapa besar nikmat sahabat atau kawan dalam hidup aku
ni cerita pasal kwan2 yang satu kelas aku..PL3A
mungkin mereka x sedar 
sebenarnya dorang da menyuntik kembali semangat aku terhadap law ni
sebenarnya,aku da nak letak harapan yg tinggi kat law ni..
bukan putus asa..tapi cuma sedih mengenang nasib diri..
terima kasih kawan2..sebab korang semangat buat rayuan kat dekan FUU
harap2 rayuan kita akan diterima
itu cerita kawan2 aku yg senasib ngan aku
aku pun tabik gak dekat kawan2 aku yg berjaye mndapat keputusan  band4
even dorang da ade tempat kt FUU tapi dorang x riak pun
dorang pun sedih gak..seboleh-bolehnya mereka x nak kami berpisah
semua akan melangkah ke FUU utk degree nanti..
jadi doranglah yang banyak bagi kate2 semangat kat kami..

jadi kawan2...jangan give up..kita x nak berpisah kan???

Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami
Selagi hayat dikandung badan
Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir
Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi
Selagi hayat dikandung badan
Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir
Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur
Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya



suke dengar lagu nie sekarang....







.


No comments:

Post a Comment