Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 29, 2010

nasi lemak cinta sayang...

*sambungan cerita jalan2 ke titi hayun*

pukul 4.45 p.m.,kami pun bergerak untuk meninggalkan Titi Hayun..
wah,stat time  ni aku da cuak..tapi wat cool suda..
hehe,kali ni aku jadi driver plak..
huhu..wat mak ngan abah..sori sgt2..x pegang amanah
sebenarnya,mak aku da pesan awal2 lg..jangan BERANI2 bwak kereta..
byk lagi yg mak pesan..
huhu..tapi da x de pilihan..farah nk blk umah dia..so,x de sape lg yg boleh bwak kereta
so,aku relakan jge hati utk menjadi driver
tapi dlm hati,Allah je la yg tahu..
sambil bwak kereta,sambil teringat kt mak
wah,sungguh bersalah..
tapi,pengalaman baru ni..
selama ni aku bawak kereta kt hometown aku je..

petikan dari novel kegemaran aku:

jika terbang tinggi,jatuh akan parah..tapi kenapa perlu takut mencuba?
semua benda di dalam dunia ni ada risiko tersendiri....
jika kita tidak pernah mencuba,bagaimana kita akan merasai nikmat berusaha??


aku pun terus memandu dan kami menuju ke stesen bas sg petani utk hantar Farah
huh,jln plak sesak petang2 mcm ni..
pastu,sikit2 lampu merah..
penat la plak jadi driver..
malam ni,kami plan nk makan nasi lemak cinta sayang
cm ne nasi lemak cinta sayang tu??
aku pun x penah cube..x sabar nk cube ni
tapi sebelum tu,solat pun belum lagi
jadi tunaikan kewajipan dulu


dalam masjid pun sempat tangkap gambar

jangan tinggal solat ye..

 lepas,masing2 da solat maghrib dan isyak kt masjid
alamak,x tw pun name masjid tu
kami pun meneruskan perjalanan ke cinta sayang resort
kedai nasi lemak tu kt luar cinta sayang resort
name pun same,nasi lemak cinta sayang


wah byk,betul pilihan kat situ
tapi aku masih kekenyangan..byk plak makan ayam bbq tadi
jadi,aku makan nasi lemak biase saje

nasi lemak+telur dadar+sambal tumis


 kalu mcm ni..RM1.80..hehe..antare plg murah

wah,nampak berselera kawan2 aku ni makan..lapar agaknye..ye la lame sangat berendam kt titi hayun tadi
wei,makan cepat2 da pukul 9 ni..nnt kena tahan plak ngan pak guard kalau lambat masuk
sabrina da mula cuak..mcm x biase buat plak..

gelagat kawan2 yg sedang menikmati nasi lemak cinta sayang

izzi dan kina..

kusyuk giler dorang ni makan

 sedap betol tgk lela makan..

pukul 10.00 pm cm tu,kitorang da sampai kt uitm
aku still rase bersalah kt mak
bile sampai mase,bgtw gak kt dia..x tahan nk simpan lame
x tenteram wei...

ok..sampai sini jela cerita aku
kisah budak2 PL3A
























2 comments:

  1. lg sorang..ade blog xmo calling2...meh singgah blog ak plak..
    http://sikepalaberapi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ni bru blajar wt la..hehe.bg kasi cantek dlu..bru bleh heboh...

    ReplyDelete