Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 27, 2010

hari jadi SYAKIRAH - part 1

Seperti yg dijanjikan,nak cerite psal hari jadi aku yg ke 19..
Tahun 2010,hari jadi aku jatuh pade ari Isnin..
Em,klas plak byk aritu + badan pulak x berapa sihat..
Jadi aku x tw wat pe..nk kluar mcm x best plak..
Klas abis pkul 2..nk kluar ngan sape..
Tgh2 fikir,aku trus teringat kat family kt umah..
Huhu,trus jadi homesick..nk blk umah boleh???
Em,klau la umah aku dkat,da lme aku blk
Tapi x pe,pagi2 tu mak da anta mesej..
Hehe,ape yg mak saye ckp ..itu rahsie..
Abah biase r..wakil kt mak je..huhu..
Pastu abang saye pulak tepon..
Cikgu2 pun ade yg wish..sayang sgt kt cikgu..
Rindu plak kt cikgu skola rendah..Cikgu Liza.
Kwan2 pun byk anta ucapan ..
x kira la ckap dpn2 ,tepon,mesej kt hp atau pun kt fb
Sebelum stat kelas bel 332 pun classmates saye nyanyikn lagu birthday..
trima kaseh sume
trima kaseh sebab ingat birthday saye…
tp,saye dpt mms plg special dr bestfriend saye kt skola…
kawan saye cakap:

Dear SYAKIRAH…
Ajaran Islam itu ibarat titisan embun di pagi hari
Menjernihkan kudup2 hati yang menanti mase utk b’kembang
Tapi batasannya tetap ada..
Tidak mampu membasahi keseluruhan hati
Hanya yg terpilih akan berbuah..
Sesegar embun pagi
Sesegar diri tersedar dari kealpaan seseorang insan
Berbungalah hati menerima peringatan..sedarlah insan
Cinta Rabbmu tidak pernah kurang..
SELAMAT HARI LAHIR KE-19
Semoge kita terus bersahabat sampai akhir hayat

Ape yang saye nk cakap kt kawan saye ni…

Dear sahabat…
Terima kasih sebab jadi kawan saye
Jadi kawan yg faham dan kenal saye
Jadi kawan untuk bermain dan bergaduh
Kawan yg sentiase mengingatkan saye tentang sesuatu
Kawan yg sentiase berkongsi cerita ngan saye
Kawan yg akan saye  crik bile sedih atau suke
Walau kite sudah berjauhan
Kite tetap kawan kan..

No comments:

Post a Comment