Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 22, 2011

Saya da sampai,anda bila lagi???


akhirnya,salah satu aktiviti dalam perancangan masa panjang saya telah tercapai..
sememangnya niat untuk menawan Broga sudah lama tersemat di hati..
maklum la, sebelum ini perasaan cemburu sangat membuak2 apabila melihat orang lain meng'upload' gambar puncak bukit broga..
dan sekarang,tibalah giliran saya...=))

 walaupun pendakian ke bukit broga ini sememangnya tidak rancang,
tiada persediaan mental dan fizikal pada mulanya..
namun,kami bertiga (saya,fasya n dyra) tewas dengan pelawaan si Alang..
maka kami lupa akan kerja2 yang menanti untuk disiapkan..
 alhamdulillah,saya sangat berpuas hati dan sungguh gembira sekali
walaupun letih ,ia sangat berbaloi..

jadi,saya ingin memperkenalkan ahli2 rombongan

 
 1.paling pasti itu saya..jelas muka sangat teruja 
2.dyra..teman sebilik,serumah dan sekelas..
3.kak lang @amalina awi... girlfriend alang..manis bangat orangnya..
4,5,6.ketiga-tiga orang itu kawan si Alang ,x sempat pulak nk berkenalan kerana kesesakkan nafas apabila mendaki bukit broga.
7.fasya,kawan sebilik ,serumah n sekelas..alala,comeynya wat muka mcm  tu..
8.yang itu,kawan si Alang juga..


9. alang @ Firhat..watak utama kerana berjaya membuat kami terdorong utk
menawan bukit broga ni..
jadi,setelah dikira2..maka jumlah ahli rombongan ade 9 org semuanya..
 
apa yang boleh saya katakan..broga sangat best..
udara yang nyaman dan terasa sangat tenang di sana..
hilang stress dalam badan ni..
dan juga pemandangan yang sungguh indah ..
patutlah Sheikh Muszaphar dan Dr.Halina pun  sanggup buat photoshoot kat atas sana..
 
wajah2 kegembiraan =))
 

maka,jika ada kelapangan sila bawa diri anda ke puncak Bukit Broga 



No comments:

Post a Comment