Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 30, 2011

Beribu sesalan...

time lost cannot be recalled
itu yang aku mampu katakan..
dan sekarang baru aku rasakan yang masa yang telah berlalu tu sgt jauh dengan aku
aku kesal ..kesal atas perkara yg telah terjadi..
geram kerana itu bukan kesalahan yang aku sengaja lakukan..
tapi aku belum mampu untuk pasrah atas nasib aku ini

aku akan cuba berjuang untuk membetulkan kesalahan itu
berjuang untuk mendapatkan hak yang sepatutnya
jika usaha itu tidak cukup untuk satu perubahan
aku redha..mungkin itu takdir untuk aku..
tapi yang pasti..
aku harap kesalahan itu tidak akan berlaku lagi..
biar pengalaman aku menjadi pengajaran..
dan pesanan aku kepada semua..
jika anda tidak tahu,katakan sahaja anda tidak tahu..
jangan biarkan orang lain menerima akibat daripada perbuatan anda..

sememangnya hari ini akulah orang teraniaya..
dan sesungguhnya doa orang teraniaya itu akan dimakbulkan..
semoga doakan aku akan termakbul..
dan sesiapa yang membaca...
mungkin anda tidak faham apa yang ingin aku katakan..
cukuplah jika anda dapat rasakan apa yang aku rasa..
doakan aku berjaya dalam memperjuangkan hak aku..




No comments:

Post a Comment