Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

kehidupan baru di tahun baru;2011

alhamdulillah...cerita untuk tahun 2010 sudah sampai ke pehujungnya..
selamat datang tahun 2011..
2011,perubahan besar akan berlaku dalam hidup aku...
dan aku harap perubahan itu akan menjadi kebaikan untuk aku..
kisah baru dlm hidup aku akan bermula..

1.selamat datang shah alam..akhirnya,slepas setahun setengah aku menjadi warga uitm kedah,alhamdulillah aku berjaya menghabiskan asasi walaupun pelbagai suka duka yg aku lalui..sekarang,kehidupan baru aku di shah alam..dari kolej masria di kedah bertukar ke  kolej melati,shah alam..btw,baru 2-3 ari aku berada di sini,aku mula merindui suasane di kedah....

2.status sebagai pelajar asasi undang-undang sudah berakhir..sekarang,aku naek pangkat sebagai pelajar degree sc pentadbiran...(antare kos2 favourite buat budak2 prelaw yg kna tendang,kawan aku ckp)..even aku x lyk sambung LBS,tp realitinya memang aku x sanggup pun klau diberi peluang..

3.bila berada di tempat baru,suasana baru..kawan2 pun baru..aku teringat kepada kawan2 aku mse kt kedah..sedih,sebab x dpt bersuka ria bersame2 ngan korang..buat lilah,qila,fyruz,ummi,syuhada dan x lupa jugak budak2 bilik yg kecoh2,nurul ,fatin, n hanna...aku mmg rindu kat korang..insyaAllah ade rezeki,kita jumpe lagi..


p/s;rindu sgt2 kt merbok...


No comments:

Post a Comment